Twitter

Svar på kommentar



Lina frågade om jag kunde visa hur lampan och allt såg ut när jag tog dessa självporträtt. Tyvärr hade jag ingen översiktsbild från när jag fotade, så jag körde en speciallösning! Tog en bild jag hade på datorn som visar både lampan och lite av platsen där jag fotade, plockade fram konstnären i mig och skapade detta mästerverk! Bordet med de levande ljusen som står placerat bakom mig var dock inte med under sessionen. Här tar vi inga risker till eventuell ofrivillig håruppeldning ;)

Med denna bild ger jag er även en liten titt i min lägenhet (när den är städad och mysbelyst så att säga). För er som vill se hur hela lägenheten ser ut kommer det dyka upp bilder och troligtvis även en film när jag känner mig nöjd med inredningen. Jag må vara världens segaste när det kommer till att bli klar med en inredning, men jag har börjat komma igång nu igen! I lördags införskaffade jag äntligen en tv (har dock inte bestämt om jag ska behålla den eller köpa en annan) och imorgon bär det av till IKEA för andra gången i år :D

Saker jag behöver till lägenheten just nu är b l a:
Vardagsrumsmatta
Köksstolar
Datorstol
Soffbord
Handduksstång
Växter
Juldekoration
Andra smågrejer

Inlägget blev visst lite mer än ett "svar på kommentar", hehe.

Rebecca

ser sjukt härligt ut ;)

2010-11-23 @ 19:26:54
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Linafoto

Ahaa naaajs! :D Vad enkelt egentligen, men så bra resultat det blev :D

2010-11-23 @ 20:57:24
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback