Twitter

Bilnyckeln är funnen!

Detta är en fortsättning på förra inlägget.

Efter över en timmes intensivt sökande med krattor var vi väldigt nära på att ge upp.


Men då fick jag en snilleblixt!

Jag hade tagit med videokameran, och på den fanns ett klipp från dagen innan då jag satt i gräset vid alla påsar och väskor. Vi kollade på klippet och bedömde området för att sedan söka extra noga just där.

Och där var den!

Det är svårt att beskriva lättnaden och lyckan när den hittades. Det kändes nästan som om jag precis hade vunnit minst 3000 kr (vilket jag hade fått betala för en ny om den inte hade hittats) :D

För min del firades detta med en lååång powernap under kvällen.

Att ofrivilligt kamma en äng tär på krafterna. Speciellt om den inte har klippt sig på ett tag.


S

Lycka på hög nivå!

2010-10-10 @ 22:26:46
URL: http://flickr.com/sebastianeriksson
Emmie

Fin blogg! :)

2010-10-12 @ 17:27:04
URL: http://emmieslemmimoatoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback