Twitter

Blog Awards 2010 - Galan

Många har varit besvikna över årets gala, och jag är väl till viss del en av dem. Jag tyckte det var dåligt att det knappt fanns några sittplatser (förutom vid prisutdelningen - OM du var nominerad) och att det var lite svårt att ta sig fram p.g.a. för små lokaler i förhållande till hur mycket folk det var.

Efterfesten kan jag inte uttala mig om då jag inte var på den. Eftersom ingen annan i gänget var över 18 så valde jag att hänga med dem istället.

Annars tycker jag det var välordnat och jag hade riktigt kul - vilket är huvudsaken :) Ångrar absolut inte att jag tog chansen att åka och har jag möjlighet och sällskap blir det kanske Blog Awards för mig nästa år också!


Jag, Isabella, Lina och Michaela! Ett liite gladare uttryck hade jag väl kunnat bjuda på...


Träffade supertrevliga Spiderchick och Jakob! :D


Lite blandade bilder från galan. Här kan man se den i princip enda sittplatsen som fanns - soffan.


Hela goa gänget minus en Sara som befann sig på helt fel plats vid den tidpunkten. Var kul att träffa er!

Jakob Andersson

Åh, tack så mycket för den fina komplimangen. Du var supertrevlig du också! :) Kram!

2010-10-25 @ 22:50:02
URL: http://www.detvarmindag.se
MICHAELA D

Det var kul att träffa dig med Sara! :D

2010-10-26 @ 08:33:05
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
ANNA PEDERSEN

Åh, Sara, skulle inte du kunna vara jättesnäll och skicka bilden på mig och Michaela och sen den när vi sitter i soffan till min mail? :D Vore grymt gulligt!



Kram!

2010-11-02 @ 23:53:55
URL: http://annapedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback