Twitter

8 oktober



Idag ska jag ut på äventyr! Gick upp vid 8 då jag skulle åka med mamma till jobbet för att sedan ta över bilen som jag fått låna över dagen.

Tanken är att jag och en kompis ska åka iväg någonstans (vart vet vi inte än) för att fota och troligtvis filma lite. Det jag ska fota är nya självportätt med hösttema, men det blir säkert en del natur också. Vad vi ska göra för film är ännu oklart. Något önskemål?

Kan även meddela att jag inte glömt bort Blog Awards-inläggen! Om allt går som jag vill kommer de publiceras nu under helgen :)

Frida

Spännande! Hoppas att ni får några riktiga pang-bilder! :-)

2010-10-08 @ 15:15:28
URL: http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback