Twitter

Snart


Om jag inte hittar några bättre skor så kommer dessa få pryda mina fötter under galan.

De två senaste veckorna har jag lagt ned mycket tid åt att leta klänning till Blog Awards som är nu på lördag. Men trots att jag klickat hem två klänningar och köpt en på stan vet jag fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Klänningarna jag beställde blev en besvikelse. Ena var inte ens snygg på medan den andra var jättefin men sprack i sömmar när jag skulle sätta mig med klänningen på. Den jag hade köpt på stan tänkte jag först inte köpa då den såg konstig ut i profil, men då jag provade med kavaj till (hade ändå tänkt ha det) såg det mycket bättre ut.

Ett annat alternativ är att ta en känning jag haft hemma sedan tidigare. Känns dock lite tråkigt även fast jag bara använt den ett fåtal gånger.

Kuvertväska har jag ännu inte hittat. Kommer mest troligt sluta i impulshopping i Stockholm på fredag, om jag nu hittar något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback