Twitter

Fotografering på g

Idag ska jag fota min vän Madde! Var en evighet sedan jag styrde upp en plåtning med någon annan än mig själv så lite spännande blir det allt. Vi kommer att köra på ett lite mörkare påsktema där hon ska vara utklädd till en häxa med kvast och hela köret! Just nu håller jag på att förbereda m... okej, jag skoja. Gick ni på't? :D

Nähe.

Åter till verkligheten. Det blir en mjukstart med ett naturligt tema så slipper vi båda känna någon större press. Hon är inte heller van att modella för andra så det blir nog en bra början innan vi eventuellt funderar på att ge oss på lite mer galna idéer ;)

Vi har tänkt filma lite behind the scenes också, så förhoppningsvis kan jag bjuda på en video senare :)

Hoppas ni får en härlig tisdag!

Lara

Haha ja gick typ på det... ser framemot bilderna!! :D

2011-04-20 @ 14:02:49
URL: http://laramalin.blogg.se/
Amelia - foto & bild

Åh, jag ääälskar din blogg! Du ta så grymt undrbara bilder, det är ju helt fantastiskt! :D

Var tvungen att länka dig från min blogg, så jag kommer ihåg att besöka dig ofta, haha! :) Underbar design har du också! :)

2011-04-21 @ 14:09:29
URL: http://amelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback