Twitter

Porträttsnack


En spontan inomhusbild från i fredags.

Den här veckan ska jag banne mig pallra mig ut och fota självporträtt! Ni läste rätt, UT ska jag! Nu är det slut på fånerier och bortförklaringar. Att förbipasserande råkar se mig när jag står där helt solo i en lustig ställning är väl inte hela världen. Eller jo det är det, men ändå. Sedan gäller det ju att passa på nu när man har nyfärgat hår, vilket jag sällan brukar göra. Istället fotar jag då jag har en hemsk utväxt vilket resulterar i att jag får sitta och försöka redigera bort den på ett snyggt sätt. Inte så lattjo lajban.

Något speciellt tema ni skulle vilja se mig visualisera?
Helst något som inte är allt för avancerat eftersom det är jag själv som får fixa sminket, frillan och allt ;)

Om ett tag ska jag iväg till min yngsta kusin som fyller år idag! Tror inte han läser min blogg vilket är lite synd. Han missar ju en mycket delikat tävling, hehe.

Mickis

Jag skulle vilja se Uteliggare-tema. En Sara i skitiga kläder liggandes på en parkbänk med en tom deliförpackning nära till hands :)

Du har aldrig haft något tema där du varit skitig (vad jag vet) så jag tycker det är på tiden :)

2011-04-18 @ 21:18:34
ephoto

Haha, bra idé där MICKIS! ;)

2011-04-19 @ 00:21:39
URL: http://eliasphoto.wordpress.com
Harriet

åhh vilken fin bild, sara! :D



jag skulle vilja se en sara a la crazy på bild, haha. go mad ;D

2011-04-20 @ 20:08:29
URL: http://strongpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback