Twitter

Vistelse hos syrran


Tagna med iPhone 4 och appen Instagram.

De två senaste dagarna har jag befunnit mig hos min syster Erica! Blev faktiskt mitt första besök på hela sommaren även där, men den här gången måste jag skylla lite på syrran som har fullt upp med annat hela tiden ;)

Hade tagit med mig nästan hela kamerautrustningen men trots det blev det inga bilder alls med systemen. Kanske lika bra då jag fortfarande har en hel drös med bilder som väntar på att bli redigerade och publicerade här på bloggen. Iphonen och appen Instagram har dock gått varm under min vistelse ;)

Vädret varit riktigt tråkigt så vi har mest befunnit oss inomhus och spelat sällskapsspel, tv-spel, ätit onyttigheter och busat med söta Vicky. Igår var vi dock ut på en härlig ridtur... i regnet. Det hade varit uppehåll fram till att vi red ut. Mycket bra tajming där.

Sedan måste jag bara berätta om en (för mig) väldigt unik händelse. Syrran hade sagt att hon skulle väcka mig 10 på lördagsmorgonen om jag inte redan hade gått upp. Detta glömde hon. Någon timma senare blev jag istället väckt av en superexhalterad Vicky som hade sprungit upp till övervåningen på eget initiativ för att hon visste att jag var där. Så söt!

Det unika i detta är att det är ytterst ovanligt att jag vaknar med ett leende på läpparna ;)

Ellen från Finland

Ser verkligen härligt ut. :)

2011-08-08 @ 11:35:52
Morwen [fotoblogg]

gud så majsigt det låter!

2011-08-08 @ 13:22:16
URL: http://morwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback