Twitter

En tråkig nyhet...

Önskar att jag aldrig hade behövt skriva det här inlägget, men nu blev det så. In i det sista har jag känt mig väldigt stressad och pressad över min julshow. Av olika anledningar har inspelningarna skjutits fram, och ni vet ju hur det kan bli när det går lite för långt. Tidsoptimisten i mig har hållt hoppet uppe och tänkt att jag skulle hinna. Jag har också många gånger om tänkt att jag kan ju inte skippa första programmet som jag satt ett startdatum på och allt. Jag har inte velat göra er läsare besvikna.

Men tillslut insåg jag att det är bara jag själv som sätter onödig press och stress på mig och att jag tar det här på för blodigt allvar. Det är jag som valt att göra showen, det är jag som satt upp deadlines och skapat ännu mer press på mig genom att gå ut med dem i bloggen. Det är också jag som måste göra något åt saken när kroppen visar tecken på att det gått för långt.

Som ni troligtvis redan läst mellan raderna (eller via twitter) blir det inget första program av Tomtekul idag. Men jag har inte tänkt ge upp showen helt för det! Däremot så måste jag göra upp en plan för att undvika att hamna i samma situation igen. Troligtvis kommer det bli nya datum för showen och vi får väl se om jag väljer att gå ut med dessa i förväg eller ej.

Hoppas att jag inte gjorde er alltför besvikna med nyheten och att ni förstår!

Glöm inte att ni fortfarande kan maila in önskemål om hur ni skulle vilja medverka i showen/vad ni skulle vilja se mig göra eller prata om! Skriv gärna några rader till [email protected] och gör mig glad! :D




Mickis

Oroa dig inte Sara, ingen tycker showen är viktigare än ditt välmående så ta den tid du behöver om du känner för att göra showen ändå.



Mickisen är redo att assistera om Sjössen behöver hjälp :)

2011-12-04 @ 17:07:21
Catrine

Förstår till fullo! Det är lugnt, stress är inte bra för någon. :)

2011-12-04 @ 17:15:26
URL: http://catrine.webblogg.se/
Sessan

Showen är inte viktigare än att du mår bra. Gillar förresten bilderna du har i inlägget.

2011-12-05 @ 13:33:04
URL: http://www.impalaa.blogg.sei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback