Twitter

Tack!


Bilden är två sammansatta bilder.

Uppdateringen har stått stilla den senaste veckan, men i kommentarsfälten har det bokstavligen talat varit liv och rörelse! Det började tidigt på torsdagsmorgonen, då jag till min förvåning upptäckte att det gamla inlägget från 1 december helt plötsligt hade fått en massa nya kommentarer. Även besöksstatistiken var ovanligt hög för att vara så tidigt på dagen. Tänkte att det skulle bli en lätt match att hitta källan då jag kan kolla varifrån mina besökare kommer, men icket. Trots att det stod publishme som källa kopplade det aldrig. Fortsatte leta runt på blogg.se's startsida utan framgång. Den hemliga källan upptäcktes först flera timmar senare när min vinterbild dök upp i en av boxarna till höger när jag var inne på mitt bloggkonto. Kände mig aningen efterbliven som inte tänkt på dem innan, haha.

Det där var bara lite historia. Det jag vill med det här inlägget är att tacka så mycket för alla otroligt fina kommentarer jag fått den senaste veckan. Både på bloggen överhuvudtaget och såklart vinterbilden som nu har närmare 300 kommentarer totalt - av enbart positiv respons. Har fått kommentarer om allt från att jag borde sälja den som tavla till att någon skulle kunna ha den som fondvägg hemma. Hade aldrig någonsin kunnat föreställa mig att just den bilden skulle bli så omtyckt, trots att jag själv älskar den.

Vill såklart också ge ett stort tack till redaktören på blogg.se som uppmärksammat både bilden och bloggen! Utan dig hade jag förmodligen inte fått just den här möjligheten.

Kram på er allihop! ♥



Catrine

Åh vad kul! :D

2011-12-20 @ 21:25:20
URL: http://catrine.webblogg.se/
Robin

Det är ju klockrent ju =) stort grattis! måste kännas grymt skönt ^^ god jul på dig också!

2011-12-21 @ 22:01:21
URL: http://gamingground.blogg.se/
Elin c:

Haha, det var så jag hittade din blogg! Nu följer jag den med bloglovin till och med!

Förresten så är du väldigt fin :)

2011-12-21 @ 22:49:27
URL: http://troublemaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback