Twitter

19 februari


Godmorgon!


Det är lördag och jag har krigat mig upp med tuppen trots att jag bara lyckats få mig sisådär 1,5 timmas sömn. Fascinerande. Klockan halv nio kommer mamma och hämtar upp mig för att sedan ta oss till Ikea som ligger några timmar bort. Det är alltså där jag kommer att spendera större delen av denna lördag, och jag klagar verkligen inte. Ikea har alltid legat långt bort för mig och därför känns det extra roligt varje gång det blir en tur dit.

Det verkar för övrigt som att en sov-extremt-dåligt-natten-innan-ikeatrippen-tradition är påväg att bli till. Såhär lät det förra gången.

Lara

Ikea! Det var typ åratal sen jag var där.. :/ haha

åh vad fin du är på bilderna! fint leende :D

2011-02-20 @ 12:00:21
URL: http://laramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback