Twitter

Sara dokumenterar

För ovanlighetens skull gör jag en liten dokumentation av min hurtiga eftermiddag och kväll!

17.00 - Jag hoppar av bussen två stationer tidigare och går in på ICA för att handla.
17.45 - Packar upp varorna, tar fram en delicatoboll och häller upp ett glas mjölk innan jag tar tag i disken sätter mig vid datorn.
18.00 - Hämtar digestive och återvänder direkt till datorn.
18.20 - Börjar bli riktigt hungrig. Går och gör i ordning två mjukmackor med smör och marmelad. Sätter mig vid datorn.
19.00 - Fixar med ett blogginlägg.
19.25 - Jag blir trött. Funderar över hur jag ska orka ta tag i disken OCH laga middag utan att falla ihop av trötthet.
19.30 - Bestämmer mig för att ta en kort powernap innan jag sätter igång.
20.00 - Sova, sova, sova...
21.00 - Sova, sova, sova, sovaaa...
22.00 - Jag vaknar, kastar mig över mobilen och ger ifrån mig ett klassiskt "Faaaan!".

Datorberoendet och småätandet av onyttigheter när jag blir hungrig är två onda Sara-vanor jag inte är direkt stolt över. Powernaparna har jag dock lyckats undvika rätt bra!

Detta var faktiskt bara min andra för i år.

Beundransvärt.

Harriet

haha HATAR när man ska "bara sova lite" och sen sover i flera timmar :E

2011-02-02 @ 16:02:53
URL: http://strongpersonality.blogg.se/
Lara

Ganska soft ändå, fast kanske inte i längden.. :)

2011-02-02 @ 16:20:16
URL: http://laramalin.blogg.se/
Erica

Inte så konstigt att du blir så trött när du äter socker till middag ;) Du är ju värre än mig, jag äter i af mat OCH kaka. :P

2011-02-02 @ 21:12:14
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback