Twitter

9 januari

Halloj!

Det har varit rätt dött här ett par dagar nu. Vad det beror på får förbli ett mysterium. Angående det här med julrealaterade inlägg som jag tog upp i förra inlägget så vet jag inte riktigt hur det blir. Ni verkade då inte ha så mycket att säga om det ;)



Lite update om vad som hänt de senaste dagarna:
- Kollat på stolar (till matbord och skrivbord) samt soffbord. De senaste månaderna har jag i princip bott på en gammal otidsenlig stol som datorstol. Ni kan ju ana hur vacker den är nu.
- Shoppat loss på julpapper! Vem kan avstå när de går lös för 1 och 2 kronor styck liksom?
- Fått ett julkort! När jag fick syn på brevet det låg i trodde jag nästan det var någon av er läsare som skrivit några rader till mig. Jag får väl fortsätta drömma eller något, hehe.
- Hälsat på syrran. Vi snackade, surfade och spelade super mario! Hittade en askul bana, vill spela igen!!
- Storstädat i lägenheten (dock inte klar än).
- Fått en ny dammsugare!
- Varit med en nyfunnen vän :)
- Hämtat ut Instyler'n som mamma gav mig i julklapp. Jag är lite skeptisk mot dessa tv-shop produkter men det ska bli spännande att testa den! Någon som har den?
- Tvättat kläder.
- Varit vaken en hel natt.
- Varit ut på världens tråkigaste fotorunda.




Roligare inlägg kommer, I promise!

Lara

Haha, det var spännande grejer det! ;)

2011-01-10 @ 11:37:35
URL: http://laramalin.blogg.se/
Olivia

SVAR: Hej! Vi bodde på Gothia Towers som var fantastiskt bra!:) Älskar också stället!

2011-01-10 @ 16:25:30
URL: http://olivia.blogg.se/
Anna

hoppas inlägget du utlovar kommer snart. Älskar de sista bilderna, superfina! :)

2011-01-10 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback