Twitter

Nyårslöften - gamla och nya

Då ska vi se. Förra året körde jag på en ny taktik - ju fler löften, ju större chans att man klarar åtminstone någon av dem. Här har ni resultatet:

- Träna 1 gång i veckan med Elin (valfri träning)
- Åka iväg på en minst 2 veckor lång utomlandsresa med Annie
- Träffa Emma
- Gå upp i vikt
- Våga chansa mer - Check!
- Jobba upp en bättre självkänsla
- Ta över Sarah Sjöströms förstaplats på google (Sebbes idé)
- Utveckla bloggen på något sätt - Tveksamt. Vad tycker ni?
- Fota mer porträtt (av olika människor) än vad jag gjorde 2009
- Ha en bloggträff med några bloggare - Blir väl godkänt på den, jag har ju träffat andra bloggare.
- Få inbjudan till Blog Awards 2010 (hur nu det ska gå till?) - Fast egentligen borde jag ju fått godkänt på den då själva poängen var att jag skulle få gå på Blog Awards. Visste ju inte att vem som helst kunde betala för att gå i år vid den tidpunkten ;)

I år blir det inte riktigt lika många löften. Jag vill kunna hålla bätte kolla på mina löften under året. Nu glömdes flera av dem bort under förra året.

Bloggen
- Bli lite mer personlig

Personligt
- Vara mer social irl
- Följa mina planeringar bättre
- Förbättra min dygnsrytm

Foto & video
- Styra upp mer fotograferingar och filmprojekt

Anna

Ett löfte skulle kunna va att försöka blogga lite oftare! Grym blogg har du tjejen! Kram :)

2011-01-02 @ 16:18:06
ME

Jättefin blogg, verkligen :D

Har en stor känsla att nyårslöften oftast inte ska vara möjliga, haha.

2011-01-02 @ 21:47:23
URL: http://maiae.blogg.se/
ANNIS (A N N N A I Z)

Hoppas du haft en bra start på det nya året! :)

2011-01-02 @ 22:19:23
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Fotograf Annelie Malmgren

Själv så fuskar jag och kör nyårslöften med "lite mer", såsom träna lite mer. Mycket enklare ;)

2011-01-11 @ 02:05:43
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback