Twitter

Sara är tillbaka!


Blandade bilder från resan. Samtliga fotade med iPhone 4.

Efter en veckas äventyr nere i södra Sverige är jag nu tillbaka och redo att bjuda på massvis med fina, fula och flummiga inlägg! Under resans gång har jag fyllt mina minneskort med totalt över 48gb bilder samt videokameran och mobilen med ett helt gäng sköna videoklipp! Utöver det har jag fått några hundra utvalda bilder som Emma tagit på mig och kommer även få bilder från de 3 andra fotobloggarna vi träffade under resan. Det är så mycket att jag knappt vet var jag ska börja, haha.

Vi får se hur jag lägger upp detta. Troligtvis ska jag försöka dokumentera resan i rätt ordning för att få lite struktur på det hela och inte göra er förvirrade i onödan ;)

Det har droppat in ett helt gäng nya besökare och prenumeranter i samband med att bloggen blivit länkad vilket är riktigt glädjande att se! Hoppas ni fortsätter återkomma för att ta del av mina texter, bilder och videos :D

Linafoto

Verkar som du haft en härlig resa och det var superkul att få träffa dig igen Sara :D

2011-07-17 @ 23:31:14
URL: http://linafoto.blogg.se/
ELIASPHOTO

Vilken rolig resa du verkar ha haft! :) längtar tills bilderna kommer upp!

2011-07-18 @ 21:19:24
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback