Twitter

En tyst bloggvecka



Ledsen för den näst intill uteblivna uppdateringen den här veckan.
Tyvärr så beror det till stor del på att jag har svårt att genomföra en sak i taget när jag har material i mängder. Istället jobbar jag med flera bilder och videos samtidigt vilket resulterar i allt bara blir påbörjat eller halvfärdigt.

Utöver det har jag jobbat lite på Trästockfestivalen de tre senaste kvällarna. Uppdraget var att fota bilder på artister/band som spelade, publiken och ev. lite vimmelbilder. Blev mest av det förstnämnda och det var riktigt kul men också en utmaning för mig som inte fotat så mycket konsertbilder tidigare. Var dessutom första gången jag hade möjligheten att göra det från fotodiket ;)

Med tanke på att bilderna från festivalen går före tänkte jag att det blir smidigast om jag kör lite festival-inlägg innan jag fortsätter dokumenteringen av resan. Har även planerade inlägg som är kopplade till förra festivalen i Skellefteå också.

Innan jag avslutar vill jag bara ge en stor kram till alla som på något sätt drabbats av tagedin i Norge. Jag kan fortfarande inte smälta det som hänt. Det känns så overkligt. Som en mardröm.

Mirre - Fotograferande hundtoka

Ja, ibland måste man få ta paus, för man har mycket att göra



Underbar bild

2011-07-26 @ 05:20:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
REBECCA

Snygg blogg du har! :)

Kanske du har lust att göra ett bloglovin-byte?

2011-07-27 @ 14:57:44
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback