Twitter

Adele - Rolling In The Deep

Hörde den här låten för första gången i slutet av förra veckan och fastnade för den direkt, vilket brukar vara rätt ovanligt när jag hör en låt för första gången. Sedan dess har låten spelats många gånger. Otroligt skön att lyssna på och jag älskar hennes röst. Ska definitivt börja lyssna på fler låtar hon gjort!



Även Louie verkar digga den, vilket jag har försökt föreviga på film! Anledningen till varför ett klipp är jätteskakigt är för att just innan jag började filma "headbangade" Louie rätt mycket, så jag skyndade mig och tog fram kameran. Men för att han skulle göra så igen var jag tvungen att själv också nicka med huvudet, vilket i sin tur gjorde att det var svårt att hålla videokameran stilla. I de resterande klippen använde jag stativ.


Veronica

Jag älskar adele. Lyssna på someone like you med henne.

2011-05-12 @ 16:37:54
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Tescho

Haha, härligt Louie!

2011-05-17 @ 13:38:19
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback