Twitter

Blev lite fel där va...

Som min vän Mickis nämnde i sitt gästinlägg är jag rätt bra på att göra roliga felsägningar och dylikt. Kan även bli så att jag ibland missuppfattar, hör fel eller är i min egna lilla värld och inte riktigt tänker på vad jag säger. Tyvärr glöms dessa roligheter oftast bort, vilket såklart är lite mycket tråkigt. Har dock några nedskrivna som jag tänkte dela med mig av.

Har bara haft min iPhone en kort tid och håller på att leta efter appar.
Ska ladda ned msnappen och vänder mig mot vännen som också sitter och pillar på sin iPhone.
Jag: Vad heter msn då?

Vän: Ska vi ha jeopardymusik i bakgrunden?
Jag: HAR DU JEOPARDYMUSIK I BAKGRUNDEN!?

Pratar med en vän i telefonen och ska berätta att jag sovit bort hela dagen.

Jag: Jag gick upp klockan middag.

Jag och några spelar spelet "Med andra ord". Det är min lagkamrats tur att förklara ett ord.

Lagkamraten: Bom bom!
Jag: PANG PANG!!

Resterande konversationer inträffade i fredags, då jag var på besök hos syrran och hennes pojkvän:


Robin:
Hur många skivor har Elvis sålt?
Jag: Ingen aning?
Robin: Men gissa!
Jag: ...50?
Robin: FEMTIO!? HAHAHA! Han har sålt EN MILJARD!!

Robin (tittar på tv): Kom och kolla här när zombierna kommer!
Jag: RIKTIGA ZOMBIES!??
Robin: Det finns inga riktiga zombies...

Jag: Alltså zombies, visst är det de som är inrullade i papper?

Michaela

Haha! Tack du gjorde min natt <3 Skönt att veta att det finns andra som är lika osmarta som jag är xD hihi inte på ett negativt sätt då :) mina vänner får i alla fall sig ett gott skratt, så jag förlänger ju deras liv :p och du gör säkert samma sak ;)

2011-10-27 @ 21:59:32
URL: http://mstromgren.blogg.se/
Mickis

Haha! Men Sara då :D

Inrullade i papper xD Kan det vara mumier du tänkte på då?

Kommer ihåg klockan middag, det var en höjdare!

2011-10-27 @ 22:53:14
Adine

Haha, det är alltid kul när sånt händer :) oavsett vem som säger fel eller så. En gång när vi var på marknad såg vi sådana där spelande indianer och så sa min kille något. Men jag hörde inte så jag frågade typ:"Va? Är indianerna dina grannar?" xD

2011-10-28 @ 07:34:13
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Catrine

HAHA. Sånt händer mig hela tiden också. Oftast tänker jag innan jag säger något men ibland har jag inte tid för sådant och bara rabblar upp orden osv. Åh, älskar med andra ord, en hiiiimla massa felsägningar och skratt när man spelar det spelet! Haha. :D

2011-10-28 @ 08:58:13
URL: http://catrine.webblogg.se/
Sandras Värld

Haha kul att du bjuder på dig själv :) kram

2011-10-28 @ 09:55:45
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Sessan

Du är snäppet värre än mig i felsägningar tror jag ;)

2011-10-28 @ 11:29:00
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback