Twitter

Hej där! Minns du mig?

En frusen men glad Sara värmer sig i en fotobutik och googlar restauranger. Fotat av en Erik med mobil.
 
Ledsen för min frånvaro, har känt mig mer stressad än vanligt den senaste tiden iom resan och annat. Hade tänkt blogga under min stockholmsvistelse men det hanns tyvärr inte med. Istället har det blivit ett fåtal twittringar och instagrammingar, mest för att visa att jag lever ;)
 
Nu är jag tillbaka hemma i Skellefteå som har förvandlats till ett riktigt vinterlandskap, me like! Tydligen var det en rejäl snöstorm här i lördags, snyggt tajmat med 1 december och lagom till min hemkomst dagen därpå :) I Stockholm fick vi också se snö, men den blev snabbt till slask och is. Och regn! Oj vad det regnade och blåste vissa dagar, riktigt skitväder!
 
Fotade faktiskt inte så flitigt som jag trodde jag skulle göra under resan, mycket på grund av vädret och kylan som inte var direkt inspirerande. Men vad gjorde det när det kommer till kritan? Dagarna bara svischade iväg och vips så var det påsk (typ) och dags för hemfärd. Vi hade alltså rätt roligt ändå! Citerar Erik som en dag när jag klagade lite extra på vädret sa "Vad gör vädret när man har så fint sällskap?", han är en klok ung man han!
 
Återkommer snart! :)

Victoria

Ja nu längtar jag efter att få flytta in, renovera, planera, fylla år så man kan ha kalas ute i trädgården & bara kunna gå några hundra meter så är man i skogen :)
2012 är verkligen mitt år jobb & husköp :)

Hoppas att din Stockholmsresa var till förväntan, själv ska jag till Göteborg om 1.5vecka :)

Svar: Det låter verkligen superhärligt! Får mig att längta lite efter ett framtida husköp, men det är nog ett par år bort ;)
Den var riktigt mysig och rolig! Lite stressigt emellanåt men det kom inte som en chock då jag har lätt för att stressa upp mig. Låter kul! Vad ska du hitta på där? :)
SANTAPOLA

2012-12-04 @ 20:56:55
URL: http://impalaa.blogg.se
Ellen (alatariel)

Härliga bilder på dig! :)

Svar: Tack! :) Din kommentar lär fotografen bli stolt av att läsa ;)
SANTAPOLA

2012-12-05 @ 19:05:52
URL: http://alatariel.papper.fi
Victoria

jag trodde inte på långa vägar att vi skulle köpa hus de närmsta åren, men så fel man kan ha. Älskar verkligen våran lägenhet.
Då är vi lika, har också lätt för att stressa upp mig.

På Fredag ska vi gå på julmarknaden på Liseberg, älskar verkligen den marknaden & hoppas verkligen snön ligger kvar :)
Sen ska vi gå på stan, nått museum kanske, försöka klämma in ett besök hos faster, Hard Rock café & på Söndagen åker vi till Ullared, Ska bli spännande då jag aldrig varit där tidigare :P Kram

Svar: Där ser man! Min flytt hemifrån 2010 var egentligen inte heller planerad. Hade tänkt bo kvar hos mamma minst ett år till men så fick mormor syn på en lägenhet och tipsade, jag gick på visning mest för skoj skull och sedan kunde jag inte släppa den ur tanken!
Har aldrig varit på Liseberg nära jul men har sett bilder från marknaden där, ser jättemysigt och juligt ut! De andra ställerna har jag inte heller varit på, tror dock jag åkte förbi Ullared då jag och Emma var på roadtrip ;) Hoppas du får en fin resa!
SANTAPOLA

2012-12-06 @ 13:42:45
URL: http://impalaa.blogg.se
Victoria

Kanske att de spontana flyttarna är de som blir bäst :) Har aldrig trivits så bra i denna lägenhet som jag gör nu & var egentligen inte meningen att jag skulle flytta hit :P

Dit måste du åka någon gång :) Jag kan vara med som resesällskap :D Du verkar vara en sån härlig människa.

2012-12-06 @ 16:31:28
URL: http://impalaa.blogg.se
Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)
Jättefin design för övrigt.

Sköt om dig! Kram

2012-12-09 @ 09:59:04
URL: http://NatalieDahlberg.blogg.se
Sofie - Mamma till William och gravid med nummer 2

Vill bara tipsa om en tävling som jag håller i
där du kan vinna ett presentkort värt 1000 kr
att köpa ett par Ray Ban för :D
Tävlingsvillkoren är väldigt enkla - Gilla på FB
& länka i en kommentar till vilka du skulle välja om du vann.

Det är sista tävlingsdagen idag, så skynda att vara med ;)
http://sofieeklund.vimedbarn.se/vinn-presentkort-vart-1000/

2012-12-13 @ 17:59:52
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback