Twitter

Slutet på resan

Ni har nu varit utan mina uppdateringar i över en månad. Många av er har säkert glömt av min existens i den stora bloggdjungeln medan andra undrat var jag tagit vägen eller om något allvarligt hänt.

Först och främst kan jag berätta att det inte är någon speciell händelse som är orsaken till min plötsliga frånvaro. Jag kände helt enkelt för att ta en paus, och de allra trognaste läsarna vet nog att jag inte är den som förvarnar ;) Min uppdatering har ändå varit rätt oregelbunden i de flesta fall. Ibland har det stått stilla i flera dagar, sedan har det sagt KABOOM och ni har kunnat bada i massvis av härliga blogginlägg! Här får jag faktiskt lov att krydda till det lite *börjar krydda med salt*.

Under min frånvaro har jag kommit fram till ett och annat större beslut, och ett av dem påverkar inte bara mig, utan förmodligen även många av er som läser detta. För att fatta mig kort handlar det om att jag kommer lägga ned bloggandet på obestämd tid. Min passion till bloggandet har sakta men säkert avtagit och jag vill inte låta er gå ovetandes. Om jag hittar tillbaka eller ej får framtiden utvisa.

Bloggen har gett mig väldigt mycket genom åren, men det bästa med min bloggresa är helt klart alla fina kommentarer ni tagit er tid att skriva till mig. Tack för allt! ♥



Oups!

Meddelande till berörda:
Större delen av det här inlägget har blivit översvämmat av salt. Ni vet sådant som jag vanligtvis försiktigt kryddar flertalet av mina texter med. Med andra ord - min bloggresa är inte över! Jag har saknat bloggandet men haft svårt att komma igång igen, ni som själva bloggar/bloggat och tagit en längre paus förstår nog vad jag menar. MEN så kom jag på den briljanta idén att skoja till det lite extra och plötsligt gick allt så mycket lättare, har ju en del att ta igen efter min frånvaro ;)

Så lätt blir ni inte av med mig och mina knasigheter, hehe.
Trackback