Twitter

Update från lobbyn

 
Har inte riktigt haft tid att blogga så mycket som jag önskat under resan, men tro inte att att jag har brist på bloggmaterial för det. Blir rent snurrig av allt jag har att visa och berätta för er ;)
 
Något mindre roligt är att jag har blivit överfallen av ett ilsket förkylningsvirus som gett mig alla möjliga symptom, men jag jobbar på att övervinna den jäveln. Igår flög vi vidare hit till Maui och här kommer vi att stanna till den 2 juli då vi börjar den långa resan hem mot Sverige igen. Det var riktigt jobbigt att resa med förkylningen jag har i kroppen och sedan vi kom till hotellrummet har jag varit sängliggande (och blivit uppassad av min goa vän) största delen av tiden. En riktigt bra sak med vårt nya boende är att vi nu har ett EGET KÖK som är utrustat med alla möjliga bekvämligheter, t.o.m. ismaskin! Vi är så otroligt less restaurangmaten sedan Big Island så nu kommer vi mest laga vår egna mat.
 
Fast... vi har ingen Wi-Fi i rummet vilket det skulle göra enligt bokningspapperet :( Men som tur är har vi inte så lång promenad till lobbyn eller vår privata Cabana (typ strandhus) på stranden där det finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback