Twitter

Inredning á la Sara! Vad tycks?


Mitt bidrag just efter att det publicerats. Fick en välförtjänt röst av mig själv där, hehe.

Det är väldigt sällan jag engagerar mig i tävlingar där man ska försöka fiska en massa röster för att vinna. Oftast blir det bara att jag skickar in ett bidrag, kanske delar en gång på facebook och sedan låter det vara. Men den här gången tänkte jag faktiskt försöka kämpa lite extra för att se hur långt jag kan gå med hjälp av er!

Den här tävlingen är en designtävling som Jotex startade igår och tävlingsreglerna är väldigt enkla. Man designar ett rum där man får ändra möbler, dekorationer, väggfärg osv. Produkterna man har att välja mellan är såklart från deras sortiment, bra marknadsföring där ;) När man har skapat ett bidrag gäller det att samla ihop så mycket röster som möjligt, då det vinnande bidraget blir det som fått flest röster efter tävlingens slut (8 april).

Det finns även ett andra och tredjepris, såhär ser vinsterna ut:

1:a pris:
Presentkort på 5000 kr

2:a pris:
Presentkort på 2500 kr

3:e pris:
Presentkort på 1000 kr

Skulle bli jätteglad om ni ville hjälpa mig i den här tävlingen, så rösta gärna på mitt bidrag om det faller er i smaken! :)



Edit: Blev visst lite fast i detta. Har gjort
två till designer nu:

Klicka på bilden om du vill rösta på designen nedan.



Klicka på bilden om du vill rösta på designen nedan.



Emma Bertilsson

Snyggt sari, nästan så att jag ska prova själv. :)

2012-03-09 @ 16:57:59
Mickis

Jag la en röst på dig så det blev 11 just då iaf :)

Håller tummarna att du vinner såklart.

Kram på dig väninnan!

2012-03-09 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback