Twitter

Video - En dag på gymmet



Som den snälla polaren jag är har jag tagit med videokameran och två medhjälpare till gymmet så ni alla får chansen att hänga med och se när jag tränar!

Varför göra det komplicerat? All träning är bra träning mina vänner.

Delicato-reklamen var planerad men är inte något form av samarbete med företaget. Kände helt enkelt för att vara en vandrande godsak och samtidigt ge lite gratisreklam.


Elin

HaHa, den vart ju superkul:) Kul när bollen kom farande och tjejen ställer tillbaka en likadan. Lycka till med träningen, den seriösa;)

2012-03-21 @ 19:17:12
olof.markstrom

Heja Sara, håll igång!

2012-03-21 @ 20:41:19
Mickis

Jag tycker videon blev bra, du är inte illa på att redigera och få till klippningarna på ett bra sätt :)

Säger som Elin, lycka till med den seriösa träningen, och hoppas du hittar motivationen också :)



PS.Kom igen folk, kommentera lite vet ja då Sara lagt ner möda och tid på videon (och även jag varit med på ett hörn). Ingen kan läsa någon annans tankar ;)

2012-03-24 @ 01:39:50
Erik

Bra jobbat Sara, inte många som får träningen till nåt roligt. Håll uppe tempot så ska du se att resultaten kommer :)



PS. Bra initiativ Mickis, vi är lite slöa

2012-03-24 @ 15:15:11
ida

Hahaha snygga övningar..:) lycka till med träningen (riktiga);)

2012-04-09 @ 08:56:24
Hon utan blogg...

Kan kolla på videon om och om igen, herregud vad bra! "liggande benböj" HAHAHAH! Verkligen skitkul att du bara gör det!

2012-04-13 @ 22:44:26
Matilda

Hahah härlig video!! :D

2012-04-22 @ 15:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback