Twitter

9 juli 2011 - Apertin Herrgård

 
Missade du förra inlägget om fotoresan jag gjorde sommaren 2011? Klicka här!
 
Dagen efter jag hade landat i Karlstad bar det iväg till ett ställe som heter Apertin Herrgård. Riktigt fint där! Med oss hade vi fotobloggaren Lina Flodins som många av er säkert känner till. Jag hade ju träffat henne tidigare i samband med Blog Awards så det kändes väldigt avslappnat och jag tror ingen av oss var rädd för att skämma ut sig ;) Vi dokumenterade flitigt med våra videokameror mellan fotandet. Ska visa både videos och portättbilder från den här dagen senare! Om ni undrar varför inte Emma är med på någon av bilderna så är det för att jag vet att hon helst inte vill vara med på bild, vilket jag såklart respekterar.
 
För att komma till själva gården var man tvungen gå över en hängbro som Lina var livrädd för i början... men kolla bara näst sista bilden. Helt plötsligt LIGGER hon mitt på hängbron. Vad hände liksom? Haha!

Becca

Vad chockad jag blev när jag såg på bloglovin att du skrivit om Apertin, glömde att du skrev om fotoresan just nu ;) haha. Det är verkligen ett jättefint ställe!

Svar: Haha! :D
SANTAPOLA

2012-10-24 @ 22:27:33
URL: http://fotobex.blogg.se
Ellen (alatariel)

Kommer ihåg när både du och Lina och skrev om er resa. :) Men det ser verkligen fint ut. Och sen så kommer jag också ihåg att det var någon av er publicerade en film där man verkligen såg att Lina var jätte rädd. :D

Svar: Det måste ha varit Linas film du såg, har själv inte lagt upp någon film från den dagen... men det kommer! :D
SANTAPOLA

2012-10-27 @ 19:45:06
URL: http://alatariel.papper.fi
Victoria

Vad härligt med lite fina & gröna sommarbilder en kall & grå dag som denna. Gillar hoppbilden på er, en annan ser helt kocko ut när man testar på en hoppbild ;)

2012-11-04 @ 14:10:26
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback