Twitter

Bloggdebut

Hej alla santapolas läsare, Erik här!
 

Sara har tjatat på mig länge att skaffa blogg och twitter men jag har inte känt suget att göra det, så jag råkade bara säga att jag kan ju gästblogga på din blogg... och ja, nu sitter jag här och försöker knåpa ihop mitt första inlägg. Tanken är väl att jag ska fortsätta gästblogga lite då och då så länge det uppskattas.

 

Tänkte börja skriva lite om mig. Har känt Sara i lite drygt 7 månader nu och vi umgås ganska ofta, eller jävligt ofta egentligen. Mina intressen är till stor del förknippat med att vara i naturen eller utomhus. Jakt, fiske, sport och nu även fota, men det saknas fortfarande mycket kunskaper där. Det är tur man har en vän som kan :-) Har sökt till Robinson ett par gånger men aldrig kommit med, att bo på en ”öde ö” är någonting jag skulle vilja testa på och tror att jag skulle klara det, inte rädd för att äta det naturen har att bjuda på. Man är väl för normal för att komma med i en sån tävling, får ljuga och skriva att jag är vegetarian, nudist och en dum norrlänning (alla vet ju att det inte finns dumma norrlänningar).

 

Avrundar mitt första inlägg med en bild Sara tagit på mig och två frågor till er.

 

Hur gammal ser jag ut att vara?

Vad vill ni läsa om i mina gästbloggningar? Har lite idéer men kan vara kul att höra vad ni läsare önskar :-)
 

Victoria

Hej Erik och välkommen till bloggvärlden :)
Hmm detta med att gissa ålder är inte särskillt lätt, men jag slänger iväg en chansning på 22år.
Jag har ingen susning om vad jag skulle vilja se/läsa mer om. Kanske någon av dina turer ut i naturen?

2012-10-01 @ 14:59:23
URL: http://impalaa.blogg.se
Anonym

gissar på 20 år :)

2012-10-06 @ 12:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback