Twitter

Jakten på skorna

Foto: Mickis Redigering: Jag
 
Jag är och har aldrig riktigt varit en sko-tjej, köper i snitt 2 nya skor per år och snöar ofta in mig på ett par skor som jag använder flitigt nästan året runt. Ett exempel på det är mina boots som jag haft i över 2 år. Dessa har jag traskat runt i så gott som alla årstider och det är minst sagt svårt att hitta ett par dugliga ersättare som både är snygga och bekväma.
 
Skorna på bilderna är min senaste investering inom kategorin, från Vagabond. Inhandlades för en massa veckor sedan men invigdes ute först förra helgen. Det gick rätt bra... tills värken i främre delen av fötterna eskalerade till oanade höjder. Aj! Och det här var bara 3 cm mer klack än jag vanligtvis använder. Kändes också som de gick ut sig på bara den promenaden och att fötterna ville glida fram i skon. Har en känsla av att de inte kommer användas så flitigt som planerat.
 
Jakten efter de nya perfekta vardagsskorna fortsätter! Någon som har tips på snygga och bekväma höst/vinterskor med max 2 cm klack? Gärna boots eller kängor :)

Ellen (alatariel)

Verkligen super snygga!

2012-09-27 @ 18:46:56
URL: http://alatariel.papper.fi
Victoria

Där är vi väldigt lika, köper också max 2 skor per år.

2012-09-28 @ 15:19:47
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback