Twitter

Snyggt byggt, fräsig kärra!

 
Det här är så fantastiskt att jag bara måste blogga om det!
 
På Youtube följer jag ett litet gäng som kallar sig för Malvin Studios, de producerar humoristiska videos som de sedan laddar upp till sina nästan 40 000 följare! Inte nog med att de är grymma på det de gör, de råkar dessutom vara Skelleftebor! Viktigt att nämna då vi norrlänningar är rätt så awesome av oss.
 
Deras senaste video är inget mindre än en parodi på det gamla datorspelet "Bygg bilar med Mulle Meck" och jag föll verkligen pladask för den! Nostalgi blandat med humor! Har du precis som jag spelat det här barnspelet en gång i tiden kan jag nästan lova att du skulle gilla denna video! Om inte - fy skäms på dig! ;)
 
Letade fram två klipp på spelet också, åh vilken nostalgitripp! Det var tider det! Nu får jag bara hoppas att jag har några fd. Mulle Meck-lirare till läsare! :D
 
 
 

Esmeralda Edenberg

Alltså ååååh, jag måste verkligen leta fram dom där Mulle Meck-spelen! Underbart ju! :')

2013-02-18 @ 20:01:34
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se
Nailpolish

Jag hade inte den med bilar, utan istället ett spel där man skulle bygga båtar (om jag minns rätt, detta var ju ett tag sen :D ) Har föresten lagt upp en ny nageldesign på bloggen, kolla gärna in!

2013-02-19 @ 12:18:15
URL: http://nailpolish.blogg.se/
erika

Hjälp vad duktiga de är! Skall kolla in fler av deras filmer! :)

2013-02-20 @ 17:12:50
URL: http://uppblandmolnen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback