Twitter

Vad hände?

Vissa fotar utan vantar, andra fotar i fingervantar OCH ullvantar. Det är grejer det! Stör mig förresten på hur jag placerat händerna på första bilden, varför hade jag inte vänsterhanden som stöd under objektivet? Det är en gåta som inte ens fotografen själv har svaret på...
 
Det har bara gått en dryg vecka av det nya året och jag har redan varit iväg med kameran genom Norrlands landskap 3 dagar! Kan knappt minnas senast jag fotade natur såhär flitigt, därav rubriken.
 
Jag och Erik har bara åkt iväg med bilen åt något håll och svängt in på flera okända vägar i hopp om att upptäcka nya fina vyer. Spännande och kul! Något mindre kul är att det mörknat så snabbt (vid 13-14) och det faktum att jag fortfarande inte har skaffat mig ett par vinterskor. Rymmer inga tjocksockar i skorna heller så mina tår känns som is efter bara några minuter, redigt kallt!
 
Videokameran har också gått rätt varm på våra turer, har mest filmats av mig i bilen då vi inte hunnit med det så bra annars då båda fotat. Oj vad roligt vi haft åt vissa klipp som jag tror ni också kommer glädjas av sen när jag gjort en film av det hela!
 
Fortsätter det såhär har jag väl snart betat av alla byar i utkanten av Skellefteå, hehe.

Victoria

Så mysigt det låter :)
Jag är väldigt frusen om tårna & förra året köpte jag vinterkängor av märket "Viking". Stabila, varma & helt underbara. Rekomenderar att testa :)

Svar: Det har det verkligen varit, så fin natur vi har :) Tack för tipset om skor!
SANTAPOLA

2013-01-09 @ 18:22:13
URL: http://impalaa.blogg.se
Ellen (alatariel)

Låter jätte kul! :)

2013-01-09 @ 18:42:39
URL: http://alatariel.papper.fi
Gaymasen

Sv: Visst är det snyggt! Blir en rolig dimension och hela lägenheten ser större ut.

Tack! :))

2013-01-10 @ 21:55:10
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback