"I don't want you to save me. I want you to stand by my side as I save myself."

Introduktion

Publicerad 2014-01-01 21:35:00 i Allmänt,

Nu startar jag denna underblogg som ett kompliment till min vanliga blogg. Du som läser detta är mest troligt någon som står mig nära eller en trogen läsare från min ordinarie blogg. Jag hoppas att det du läser på denna bloggen stannar hos dig och inte sprids vidare. Bloggen är låst av en anledning och det vill jag ska respekteras av er som fått lösenordet.
 
Jag har under en längre tid tänkt tanken att starta antingen en ny blogg eller en låst underblogg. I min vanliga blogg får ni lära känna mig mer på ytan, jag är inte alls speciellt personlig och det kan ibland kännas som om jag spelar ett skådespel där. Att jag går in i en roll där jag får vara den personen jag önskar att jag också var under ytan. Det var mer så förr då jag hade väldigt höga krav om att jag skulle skriva så roliga och intressanta inlägg hela tiden. Nu har min vanliga blogg dessvärre stått stilla i över ett halvårs tid, något som inte alls var planerat faktiskt. Jag har alltså inte gett upp bloggen, faktum är att jag tänkt på den i princip varje dag trots min frånvaro. Jag har velat starta igång den igen men ju längre tiden går, desto lättare blir det att skjuta upp. Andra saker har ständigt hamnat ivägen och jag har aldrig riktigt tagit tag i saken. Men jag har bestämt mig för att starta upp den igen inom kort och då kommer jag även göra en ny design. Jag är så fruktansvärt less på den gamla och vill kunna posta större bilder så det ska bli skönt med en nystart på den fronten också.
 
Den här bloggen kommer vara mer som en riktig dagbok där jag kan öppna mig och ventilera. Hur personlig den kommer bli vet jag inte ännu, det får nog tiden utvisa.
 
Ni som läser får gärna kommentera mina inlägg, men gör det helst med namn så jag vet vem det är och slipper oroa mig över att någon obehörig lyckats ta sig in hit.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela