Twitter

Klassisk rengöring på Aqua Spa

På min födelsedag förra året fick jag ett presentkort på Aqua Spa. Jag glömde dock bort det för ett tag tills jag hittade det för någon månad sedan. Det skulle gå ut den 19 juni i år så för nästan 2 veckor sedan tog jag tag i det och gick till Aqua Spa för att boka en tid för någon behandling. Det blev den 17 juni (alltså imorgon) och jag ska göra en klassisk rengöring för ansiktet i 90 minuter. Ska bli spännande då jag aldrig gjort det förr.

Såhär står det om den:

"Djuprengöring med peeling, ånga samt grundlig porrengöring, (brynplock, aromadränage samt ansiktsmassage i 90 min). Avslutas med mask, koncentrat, olja och dagcreme. Hudvårdsrekommendation."

Källa: aquaspa.se

Någon som gjort den behandlingen och vad tyckte ni om den?

Kommer förmodligen se ut som en tomat i ansiktet efter behandlingen vilket är svårt att undvika när man ska göra en sådan behandling:P 

Ska nog lägga ut pengar på att köpa hudvårdsprodukter hos dem när man får sådan proffesionell hjälp. Kicks kan slänga sig i väggen :P Även om det kommer bli dyra pengar tror jag man tjänar på det i långa loppet.

Navas

Nice blogg :D kramis

2008-06-16 @ 23:34:00
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback