Twitter

Min julafton


Första gången jag firar jul med en grön glittergran, de ni ;)

Om man bortser från att gårdagen började stressigt, att julkänslorna var på villovägar och att jag inte fick avnjuta mormors köttbullar blev min julafton riktigt lyckad!
Jag fick ju i alla fall mammas försvinnande goda morotskaka ;) Den är så god att jag nästan överväger att fråga efter receptet, vilket är något som vanligtvis inte brukar komma från mig om man säger så.

Jag, mamma och min halvpappa firade hemma hos syrran och hennes pojkvän. Resten av min lilla släkt (dock inte alla) befann sig hos mormor. Vi kunde tyvärr inte vara "hela gänget" då min mosters sambo är väldigt allergisk mot hästar och hundar, och syrran har ju 3 hästar och en hund.

Avrundar det här inlägget med en lite rolig konversation från då syrran just hade öppnat paketet som innehåll just det hon hoppats på:

Syrran: Åh, jaaa! En dammsugare! Så bra, för våran suger!
Jag: Jag trodde alla dammsugare gjorde det!? Suger alltså.

Bilder från eftermiddagen och kvällen kommer senare


Även Vicky fick julklappar. Hon var dessvärre inte så brydd... tills hon fick syn på ett av innehållen i form av en leksak som hon stolt trippade iväg med till platsen under vardagsrumsbordet (hennes samlarhörna). Har det på film, hihi :D


Johanna

Det där med dammsugaren kände jag igen. Jag sa till mamma en dag för ca 2 år sedan att jag ville ha en ny dammsugare. Såhär sa jag:



Jag vill ha en ny dammsugare. Min suger för den suger inte!



Ibland blir det lite tokigt...

2010-12-26 @ 00:11:10
URL: http://omjojjo.blogg.se/
E M M A S V Ä R D

Hahah, gullig :D

2010-12-26 @ 14:07:19
URL: http://emmasvard.webblogg.se/
jennifer

Hej, du verkar intresserad av foto :) Jag har ett tips på en bra fotohemsida till dig - http://denisevanderroux.se



Hennes bilder är underbara och förtjänar lite uppmärksamhet tycker jag. Så om du gillar dom kanske du kan tipsa om bloggen i ett inlägg! :)



Ser du detta som spam så ber jag om ursäkt. Kram Jennifer

2010-12-27 @ 03:28:18
julia

hoppas du hade en bra julafton :)

2010-12-27 @ 10:03:24
URL: http://julialaa.blogg.se/
Anneli - A'la Foto

Vad härligt att du haft en bra jul! Och jo, vad jag hört så suger alla dammsugare! ;O)



Tänkte bara säga att jag har fått en spammare som heter Santapola. Jag förstår att det inte är du men det är lätt att tro att det är från dig och då gå in på länkarna och få massa virus till sig! Ville bara meddela dig ifall du hör andra eller kanske vill varna andra!



Ha det gott!

2010-12-28 @ 16:08:41
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback