Twitter

För er som ska skicka in en bild till fototävlingen



I det här inlägget förtydligar jag reglerna för er som ska skicka in en bild till fototävlingen.
Priset man tävlar om är som sagt en läcker Punschrulleväska, fullpackad med godsaker från Delicato!

Regler:
Du fotar en bild till temat "Delicato i mitt liv". Minst en produkt, eller delar av en produkt från Delicato ska finnas med i bilden, men utöver det är det fri tolkning av temat.

Vad som är tillåtet och ej i efterarbetet av bilden:
- Det är tillåtet att redigera bilden.
- Det är ej tillåtet att göra ett kollage.
- Det är tillåtet att göra ett montage så länge det fortfarande ser ut som en enhetlig bild.

Glöm inte att det ska vara du själv som har fotat och redigerat bilden.

Bilden skickas till min mail [email protected] i en bredd på 600 pixlar om den är horisontell eller 400 pixlar om den är vertikal. Som ämne skriver du "Delicato i mitt liv" och i mailet anger du ditt för- och efternamn, ålder samt adress till blogg/hemsida om du har någon. Vill du att någon av informationen inte ska komma med vid eventuell publicering så skriv det i mailet.

Senast den 24 april ska ditt bidrag vara inskickat. Jag svarar på alla bidrag jag får in så har du inte fått något svar inom 2 dagar bör du skicka mailet igen (mail efter den 24 april räknas dock ej).

Några mer oklarheter? Ställ din fråga i en kommentar så svarar jag så snabbt jag kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback