Twitter

Sista chansen att delta i utlottningen!


Bild från när jag själv fick en leverans från Delicato.

Idag är den absolut sista dagen för dig som vill tipsa om fototävlingen på din blogg och samtidigt få chans att vinna en leverans från Delicato! Priset är ett gäng blandade godsaker, så vare sig du tänker delta med en bild eller ej har du fortfarande chans att vinna gottis från dem :)

Eftersom många missat länkar som ska vara med eller skrivit felaktigt tänkte jag ge ett förslag på vad man kan skriva:

I det här inlägget vill jag tipsa om en rolig fototävling som bloggaren Sara har anordnat i samarbete med företaget Delicato! Tävlingen går ut på att man ska ta en bild till temat "Delicato i mitt liv" och det som står på spel är en Punschrulleväska fullproppad med godsaker från Delicato! Låter det intressant? Klicka här för att komma direkt till tävlingsinägget.


Självkart är det tillåtet att formulera om texten eller lägga till text för att göra den mer personlig, detta är bara ett förslag på hur man smidigt kan få med relevant info och alla länkarna utan att det blir tokigt :)

Från och med imorgon kommer inga eventuella tipsinlägg räknas med till utlottningen, så passa på idag om du funderat på att vara med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback