Twitter

En glad Sara!

Som flera av er säkert upptäckt har min blogg blivit länkad på Tyras blogg, jättekul överraskning! :D

För er som undrar varför jag blivit länkad - Jag blev en av vinnarna i en tävling Tyra haft på sin blogg. Den gick ut på att man skulle kommentera tävlingsinlägget varje gång man skänkt 50 kr till cancerfonden i sitt namn. Alltså hade man större chans att vinna ju fler gånger man smsade in. Sedan skulle 10 vinnare plockas ut och vinsten var att få sin blogg marknadsförd på Tyras välbesökta blogg med bild, länk och beskrivning.

Cancer är en hemsk sjukdom som tyvärr har drabbat många i min närhet. Den närmsta som drabbats av cancer är min mamma som fick bröstcancer 1999. Några år senare hade den spridit sig upp till skallbenet. Nu har de dessutom upptäckt en cellförändring bakom nyckelbenet som håller på att undersökas. Mamma behandlas fortfarande och kommer aldrig att bli friskförklarad från cancern. Har svårt att sätta mig in i allt jobbigt hon gått igenom tack vare cancern. Men en sak vet jag, och det är att hon är otroligt stark. Och då kan jag tillägga att det finns mycket mer som ställt till det för henne och cancern är bara en del, men det är inget jag tänker gå in på djupare här i bloggen.

Hur som helst tycker jag det här var en riktigt vettig tävling som Tyra anordnade. Oavsett om man hade turen med sig eller inte så visste man att pengarna gick till något bra. Personligen såg jag vinsten som en kul bonus, vilket det också blev nu när jag faktiskt vann lite marknadsföring till lillbloggen min!

Linafoto

Grattis, vad roligt :D

2011-10-22 @ 22:23:38
URL: http://linafoto.blogg.se/
Gilraen

Grattis! Och vad bra av dig att skänka pengar till fonden! :) Tummen upp!

2011-10-22 @ 22:32:37
URL: http://gilraen.se
Sessan

Vad roligt att du vann tävlingen även hade ett gott ändamål. Beklagar verkligen för din mamma.Min farmor fick bröstcanser för många år sen men hon blev tillslut friskförklarad.

2011-10-23 @ 14:33:07
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback