Twitter

SANTAPOLA.NU

Igår bestämde jag mig för att ta steget att skaffa en egen domän till min blogg. Det jobbiga var bara att jag hade press på mig att besluta mig om namnet innan dagen var slut (anledningen kommer ni få se och läsa om senare), och som sagt går jag och beslutsamhet inte riktigt hand i hand.

Olyckligtvis var santapola.se upptaget, så jag spånade vidare och skrev upp förslagen santapolarn.se, santapolas.se, santapolan.se samt santapola.nu.

Sedan velade jag... i timmar. Beslutsångest är ett fanskap.

Men jag besegrade den jäveln tillslut, mohaha! VAD TYCKS? Santapola.nu klingar rätt bra va?

Kom nu bara inte och säg att någon av de andra alternativen är bättre.

Emma Bertilsson

Kanonbra Sari! Nu fattas bara att ändra Santapola.blogg.se till Santapola.nu i designen också. ;)

2012-05-16 @ 22:24:08
Mickis

Gillar verkligen det här inlägget för flera saker du skrev ;)

Tur du vann kampen, på den jäveln bara Sara!



Santapola.nu är helt klart det BÄSTA alternativet, det vet jag, det vet du och det vet alla andra också! ;)

2012-05-17 @ 13:31:36
Elin

Bra val, det namnvalet är ju definitivt närmast det namn du har på bloggen idag.

2012-05-17 @ 18:59:06
Mickis

Alltså, jag letade just på Google efter ett drömfångarhalsband bland bilder och fick upp din "Oh Yeah" bar-bild. Du börjar vara alldeles för känd då du dyker upp överallt i sökningar! ;P

2012-05-18 @ 19:46:10
NATALIE

jag tycker att det klingar bra :D svar: tack!

2012-05-20 @ 08:30:48
URL: http://naataali.blogg.se/
Anonym

Santapola.nu låter toppen bra! :)

2012-05-22 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback