Twitter

Sjukdag nr 2

Mår lite bättre idag, men det har börjat reta lite i halsen. Inga problem med illamående av att drincka idag, vilket är bra, men måste endå dricka mer, känner mig forfarende grymt trött och orkeslös. Ska försökaatt inte lägga mig isängen för då vet jag att jag kommer ligga kvar där länge, låg i stort sett hela förmiddagen, och igår låg jag flera timmar också, på kvällen fick jag även lite värk i benen, tror det akn vara för att jag hade ätit och druckit dåligt.

Men iallafall, var till vårdcentralen och fick berätta om mina halsproblem. Fick veta att orsaken till det där obehagliga kunde vara att jag fått någon inflammation i näsan (typ bihålorna) och jag hade ju för några år sedan tagit bort polyperna, men att de kunde ha varit så att operationen inte blev så lyckad, för när man opererar där så bir det så myket blod så de kan inte se om de fått bort allt. Jag skulle få en tid på öron för att kolla upp det där, att allt såg bra ut där de hade opererat.

Hoppas jag är pigg till imorgon eller söndag så jag kan följa med och hälsa på syrran. Hoppas även på att få testa en sytemkamera när jag är där. Ska köpa mig en då jag är säker, just nu är det några kameror jag är inne på, och det kommer bli ett svårt val.

Nu ska jag gå och dricka minst ett stort glas vatten! Ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback