Twitter

Dålig uppdatering

Har inte haft någon lust att uppdatera bloggen de senaste dagarna tyvärr :( Men jag har väl inte så mycket att skriva om för tillfället. Haft matteprov idag och det gick sådär, men vad hade jag förväntat mig? Ångrar att jag inte hade lagt lite mer tid på det men det känns endå skönt att bara ha gjort bort det, vet endå att jag redan har g eftersom att vi gör en a-del och en b-del. På a-delen fick jag vg och jag vet ju inte än vad jag får på den här. Det var 3 uppgifter och jag gjorde inte ens den 3:e för den var så himla svår, men den var en vg-mvg uppgift. Imorgon är det prov i foto a men det är jag inte alls orolig över. Jag kan ju det mesta redan av det vi ska läsa på och det är ju bra :)

Som ni ser är det fortfarande samma layout som jag hade under haloween, den skulle igentligen bytas i måndags. Orkar inte byta den just nu heller, har inte riktgt bestämt vilken header jag ska ha ännu och vilka färger. Ni får helt enkelt leva med skräcktemat på layoten tills jag tar tag i det hela :P

KimJ

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-07 @ 17:56:29
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback