Twitter

Snö :D

312226-96

Vad härligt det var att vakna av att det snöade ute! Började längta så himla mycket efter julen och jullovet :P Snön lyser verkligen upp där ute, mindre mörkt om kvällarna :)  Hade dock ondare där de hade opererat från igårkväll ända tills idag på dagen. Nu är det lite bättre, tog en ibumetin och det verkade hjälpa litegrann iaf :)

Hände också något väldigt läskigt i förmiddags, huvva! Jag hade nyss duschat och stod vid spegeln då jag plötsligt började känna mig lite illamåande, sedan började det flimmra i ögonen, det bara gnistrade fullt av olika färger och någon gång där emellan färgerna var det så gott som svart. Det började också kännas konstigt om öronen som började tjuta och ha sig + att det kändes som jag var instängd i en plåtburk typ, allt ljud i huset blev dämpat och lät annorlunda. Och inte var det klart med det läskiga där heller, jag började tappa kontrollen över kroppen och kunde inte stå utan att luta mig mot väggen, ropade på mamma. Hon och min styvpappa förde mig till soffan och jag såg fortfarande ingenting, allt bara flimmrade. Efter att jag legat där i någon minut kunde jag se igen med allt i huset var i en lila nyans, men det blev som vanligt efter ett tag. Öronen var fortfarande konstiga ett tag till innan de gav sig de också.

Har inte varit med om det förr, så jag vart riktigt rädd när det hände:S Troligtvis så berodde det på mitt låga blodvärde att jag helt enkelt höll på att svimma. Det var en jätteobehaglig upplevelse iallafall :S

Vad tror ni? Någon som varit med om det själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback