Twitter

Beslutsångest!

Vaknade idag utan att veta vad klockan var. Har fortfarande samma väckarklocka som förr och den går fel så man måste jämt tänka typ 3 timmar tillbaka. Jag gick iallafal upp och kollade på microklokan som går rätt, 11.56 stod den på! Jag fattade inte, för det kändes verkligen inte som att den var det :S Och väckarklokan skulle väcka mig vid halv nio vilket den inte gjorde, jag hatar den :( Blir jämt så arg när jag kliver upp vid 12 ibland, det känns som att halva dagen är förstörd :( Och idag vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Antingen ska jag vara med en kompis, eller med en annan kompis och hennes kompis på stan, eller vara med klassen och träffa A. Men vatusan, tror inte att det blir av, ingen verkar ju ta tag i det, och jag och en annan i klassen pratade lite om det igår men vi kom inte heller på någon bra lösning. Något våran kass är sämst på : att planera -.- Ska jag på stan måste jag nog skynda mig, men samtidigt vill jag vänta och se om det blir något med klassen :S

Beslutsångesten är här igen och jag vet inte hur jag ska bli av med den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback