Twitter

Dryg dag...

Har varit en väldigt dryg dag idag. På fotolektionen ville inte kameran hitta skärpan och det var ytterst få bilder som blev okej. På svenskan ska vi börja med ett grupparbete. Åt dåligt på lunchen eftersom det blandannat var fetaost i maten och jag blir inte mätt på fil och hårdmacka. Jag och Sara var nära på att bojcotta sista lektionen som var spanska och humöret var inte på topp. Där i slutet hade jag riktigt ont i huvudet och ville bara ha mat.
Köpte mig iallafall en macka i cafeterian innan jag gick till stan.

Efter middagen kom Markisen (vi hade planerat att vi skulle plugga matte på kvällen) och vi tog oss först en sväng ut i regnet till Rusta och sedan till Maxi där vi köpte blandannat en Kladdkaka och en sån här burk med grädde.
På vägen hem fick jag syn på en groda och höll på skrämma livet ur Sara XD Sedan sa jag "tur att du inte gick på den" och var händer då? Jo jag känner plötsligt att jag trampar på något mjukt med vänstra hälen och det säger slurp! Omg! Jag trampade typ på en groda! Vad skulle det annars vara? Vågade iaf inte kolla bak och vi skrek och sprang hem. Gud vad äcklad man blev! Kunde dock inte se några rester från en groda under skon när vi kommit hem om det var ju tur, annars hade jag fasen slängt ut skon!

Vi hann inte plugga så mycket, slamsade väldigt mycket i början, sedan fixade vi kladdkakan genom att spritsa (stavning?) ut grädden till ett stort B som i Bomba för att sedan ta kort på den och skicka till han. Därefter fick vi i oss halva kladdkakan var! Man kände sig lite äcklad vid de sista tuggorna men annars gick det bra ;)
Efter det fortsatte vi plugga lite, dock så blev det inte så koncentrerat så vi blandannat smsade bomba och gick in på datorn tvärt.

Hostan har varit jättejobbig idag. Det retar vid varje andetag och när jag väl börjar hosta kommer det flera hostningar i rad. Blir bara illamåande och helt utmattad efter alla hostningar, det är riktigt jobbigt :/

Nä, nu ska jag göra mig redo för att sova. Godnatt!

Saaraa

Haha, du skulle bara veta vad jag mådde illa när jag kom hem ;P ALDRIG MERA KLADDKAKA det närmaste halvåret. Vi ses snart ;)

2007-10-02 @ 08:05:48
URL: http://s4r4m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback