Twitter

Go kväll :)

Nu ska jag alldeles strax sova så jag är någorlunda pigg till imorgon. Blir ingen vanlig skoldag, vi ska höra på en föreläsning från 10.00 till 14.00 (med inräknat lunch), sedan hinner vi bara ha engelska. Jag känner mig inte speciellt peppad på att sitta så länge och bara lyssna. Har jag otur så somnar jag kanske, det är ju rena rama sömnpillret att sitta och lyssna på någon som pratar i evigheter. Kommer inte kunna sitta still om jag nu inte somnar.

Tog den här bilden i morse då jag gick till skolan. Tyckte det var så vackert så jag kunde inte låta bli :)
Observera bara att jag fotade med mobilen, så det är varken någon bra skärpa eller kvalité på bilden.


image52

Sara

Jag gillar bilden Sara :)

2007-10-12 @ 11:29:14
URL: http://sarasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback