Twitter

Godis och apotekbesök

Var ju på ICA och där var det en massa folk som stod i kö där vid godiset vilket jag också hade räknat med. Fick syn på Geisha godisarna, någon höll på ta och efter att den tagit fanns det typ bara 6 st kvar, snabbt som attan roffade jag åt mig de sista. Om jag bara hade varit där någon minut senare hade de säkert varit slut, så jag hade tur att jag fick mig några iaf. Köpte godis för 20 kr exakt :) (40 kr vid ordinarie pris). Alltså dubbelt så mycket som jag brukar köpa i vanliga fall :P

Gick därefter in på apoteket och kollade på lite olika saker, köpte mig en ny dagkräm eftersom dne gamla är näst intill slut samt ett shampoo från apoliva. Har aldrig testat det förr, men det ska vara vårdande och återfuktande och inte slita på håret. Köpte ett annat shampoo i veckan men kunde inte låta bli att köpa ett till, de håller endå länge och när jag väl använder dem går det åt mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback