Twitter

Oplanerad onsdagkväll

Kom hem från mormor för någon timma sedan. Gick som vanligt på stan en stund efter skolan, sen gick jag och hälsade på henne, dock så blev besöket längre än vad jag hade tänkt från början, hann både fika, äta middag och efterrätt. Gott :) Annars satt jag väl ganska mycket vid datorn där eller såg på tv.

Här är lite bilder från eftermiddagen och kvällen.



Observera att hon bara hade lagt upp fika till mig xD Nja, det ser ut som det är till 2 pers åtminstone :P
Sedan maten som var supergod, blev fort mätt :) Efterrätten var frukt med vit choklad och vaniljsås och något mer var det säkert. den var god men det blev ganska vattnigt :P Den sista bilden tog jag just innan jag skaulle åka hem, tyckte det var så fint. Tyvärr så hade jag ju bara mobilen att fota med så bilderna har dålig kvalité :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback