Twitter

Skoinvigning

Invigde mina nya skor idag. Vad ska jag säga, det gick lite stelt att gå i dem från början men gick bättre sen. Däremot så fick jag ont ungefär där tårna börjar, funderar på om det är för att jag var ovan eller om de kommer fortsätta göra så hela tiden. Det var inte så kul, sen åker som foten framåt i skon när jag går, men jag köpte ju de större, och jag ångrar mig endå inte, hellre än för små. Bra om man ska ha tjockare sockar i eller så + att foten kläms ihop mkt mindre (har en bred fot). Sen var det ju klacken, hade gärna fått varit en stor, men hellre liten klack än att skorna har ett aldeles för brett skaft. Om ajg inte hade haft så stora fötter hade det gått bra, men när man kommer upp i stora storlekar blir ju skaftet bredare vilket jag ogillar:S Nu kanske det låter som om det bara är negativa saker med skorna men det är det ju inte, annars skulle jag inte ha behållt dem. Däremot så visste jag ju inte tex. att jag skulle få så ont.

Här är 2 bilder jag tog på skorna i förrgår.

 

Den andra bilden blev lite kostigt beskuren, färgerna är inte riktigt rätt på någon av dem och på första bilden är det konstiga "fäckar" på bilden, ingen aning hur de hamnade där.  Men syftet var ju att visa hur skorna ser ut och då tänker jag inte så mycket på annat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback