Twitter

Spanska

Vi har spanska nu, slutar halv. Det är så himla drygt! 2 timmar spanska 2 ggr i veckan. Det var nästan så att jag höll på att somna nu på lektionen, eftermiddagar säger min hjärna nej tack till långa lektioner.
Annars har väl dagen varit ganska okej, men tråkig. Foto A på morgonen och vi fotade, men det var svinigt kallt ute! Sedan trodde man att åtminstone några bilder skulle bli bra men nej, typ ingen blev bra :S Man luras lätt av att bilderna ser bra ut på kameradisplayen, men när man lägger in dem på datorn ser de helt annars ut. Sen var det svenska där vi gör grupparbete. Min grupp ska redivisa som en shakespeare pjäs soh heter en midsommarnattsdröm och vi har delat upp uppgifterna. Jag ska skriva om språket. Vi får väl se hur det går.

Nu ska vi gå och avsluta lektionen sen ska jag hem och göra plättar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback