Twitter

Uppdate!

Även igår blev det ju att gå på stan, köpte ett par grå leggings och en brun tunika. Jag hade köpt en svart likadan tunika tidigare i veckan men då hade jag inte sett den bruna. Täkte att brun kanske var bättre då jag redan har så mycket svarta kläder. Men det lutar det endå mot den svarta, har provat och de är båda snygga, men jag känner mig lite tråkigare i den bruna konstigt nog. Jag tycker det är så himla svårt ibland när det gäller val, beslutsångesten finns alltid där. Minns en gång för några år sedan då jag hade köpt två likadana tröjor i olika färger och kunde inte bestämma mig för någon av dem så det slutade med att jag behöll båda två. Dock så andvände jag bara ena, och det var sällan också. Ska inte göra det misstaget igen!

Övningskörde idag, gick väl bra som vanligt:) Men jag måste träna på att tänka i förväg när jag kommer till en korsning hur jag ska göra. Oftast blir det att jag stannar, sen tittar om någon bil kommer, sen kör jag. Men jag borde kolla i förväg om det är fritt, för fortsätter jag såhär finns det en risk att jag blir påkörd bakifrån. Sedan kan jag inte prata om annat när jag kör heller har jag märkt. Det är som att jag gömmer bort att jag kör också, och då kan ju vad som helst hända.

Var även till mormor idag och firade henne och hennes sambo. Han hade fyllt år i veckan och hon ska fylla år till veckan så det blev båda samtidigt :) Var trevligt. Synd bara att jag inte gillar innehållet i smörgåstårtor för den de hade köpt såg så himla god ut! Fick däremot lite av räkorna som var ovanpå :) Men det fanns ju vanlig tårta också, med hallon på :D

Funderar på om jag ska plugga lite nu. Spanskan kommer ta evigheter.

  • Spanska - Skriva om min barndom (2 sidor!!!!!)
  • Svenska - Kolla lite mer i boken och ev. börja skriva om språket i pjäsen "En midsommarnattsdröm"
  • Foto - Skriva faktatext om Bländare och slutare samt ISO
  • Matte - Göra lektion 10

De tre första punkterna ska iallafall vara gjorda senast imorgon!







Sara

Fin bloggen blev Sara :)

2007-10-13 @ 23:03:00
URL: http://sarasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback