Twitter

Bloggfunderingar och plugg

Orkade inte skriva i bloggen igår, och kommer nog inte skriva verja dag i fortsättningen heller. Har ganska mycket plugg som jag har skjutit upp hela tiden.

Sedan ska jag kanske skapa en ny blogg som kommer vara lite modeblogg, men samtidigt så skulle jag kunna fortsätta med den här, för jag kommer endå att fortsätta skriva "dagbok", dte är ju bara att jag lägger till dagens outfit, samt annat som har med just mode att göra. Funderar även på att börja videoblogga någon gång varje vecka, kan vara roligt att se på sen haha :) Bilder som jag tagit kan även dyka upp i diverse inlägg. Jag har nog inte haft en enda bild hittils förutom den *host* fina IIIustrationen jag gjorde i ps.

Har inte berättat något om mig själv tidigare, men nu ska jag göra det:)
Heter Sara, 17 år och bosatt i Skellefteå. Går 2an i gymnasiet med inriktningen media och journalistik. Älskar att fotografera! (kom som en överraskning va?:P). Ska troligtvis köpa mig en systemkamera snart, men har funderat halva sommaren redan, så vet inte hur det blir med det. Tillbringar gärna min fritid med vänner, sitter mycket vid datorn (beroendevarning!), gillar att shoppa (oftast).

Det där var kanske inte så mycket, men det får räcka :)

Nä, nu måste jag plugga! Skriver upp här vad jag har att göra och stryker över då det är gjort.

  • Spanska - Grammatik + uppgift
  • Engelska - Resension
  • Svenska - Diktanalys
  • Textkommunikation - Novell
  • Matte -  Lektion 7 + Repetitionuppgifter

Skriver mer sen ifall jag får tid.




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback