Twitter

Bombas sista skoldag...

Idag var det Antons sista dag i skolan, sedan åker han tidigt på måndag morgon till Hudiksvall :(
Som avskedspresent gav vi han 2 t-shirts där vi bland annat på ena hade skivit våra namn på, sedan fick han också en chokladask. Nu började det verkligen svida i ögonen, jag kände hur tårarna var påväg efter näst sista lektionen för mig (för Anton och några andra var det sista lektionen). Men jag kanske ska få byta till ljudmedier och ha det på tisdagar istället för att gå grafisk kommunikation på fredagar. Får besked på tisdag. På min sista lektion (som är grafiska) så satt vi vid datorn och jobbade. Samtidigt lyssnade jag på webbradio, sedan spelades låten som Anton hade spelat upp för jag och Markisen tidigare (Vayamos compañeros). De säger blandannat "bomba" i låten, och det är ju det vi brukar kalla honom.

Nu är jag bara nere igen och vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Vi får se om jag ska följa Elin till Piteå imorgon. Har ju gått på stan ganska mycket i veckan redan så är väl lite less. Men det kanske skulle vara ett sätt att försöka tänka på annat för en stund. Annars kommer jag nog deppa ihop hela morgondagen :(

Jag och Markisen har planerat att vi ska hälsa på han strax före jul och jag hoppas att det blir av.
Hoppas också att han loggar in snart på msn så han kan skicka bilder som eventuellt kommer att finnas med i designen i hans blogg vi skapar. Sen får han blogga om sitt liv som hästskötare, kan nog bli ganska roligt att läsa :)

Jo, förresten. Måste bara påminna mig här om att plugga i helgen! Får inte slarva mer med det nu.

Nu är det bara att vänta på att idol ska börja, sedan får vi se vad jag gör.
Jag saknar dig redan.

Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback