Twitter

Regning men endå chill dag :)

Hade varken foto A eller spanska som tillsammans har 4,5 timmar lektionstid. Kändes värligt härligt :D Började 11.30 och slutade 12.40. Och det var en rätt så slö lektion när vi bara skulle skriva dikter. Jag och Markisen satt vid varsin dator och skrev någon dikt på poeter, pratade lite och beslöt oss sedan för att göra en blogg tillsammans. Men det är så himla ful just nu och vi har inte skivit något inlägg ännu så I'm gonna tell you later ;)

Efter lektionen bar det iväg mot stan i spöregn och blåst. Jag och Markisen delade på mitt ultraminiparaflax och det gick ju som det gick :P Men det var bara halva vägen, resten av vägen gick jag själv och vad händer då? Jo, just när jag är vid brons början så kommer en jävla lastbil och kör fort förbi mig, och ja, sedan fick man sig en iskall och smutsig dusch! Jag blev så himla förbannad efteråt, att de inte kan ta hänsyn till desom ska över bron, visst, det är ett räcke emellan men skyddet på det börjar inte förrän när man kommit in en bit på bron. Så där i början vill jag inte påstå att räcket är till något skydd alls. Kallt var det resten av vägen tills man kom in i ck och kunde värma sig.
Hade igentligen bara planerat att gå till h&m för att prova en grå kofta som jag hade spanat in på morgonen, men det blev några timmars gå på stan. Jag hade tur för att när jag väl var på H&M fanns den inte kvar i min storlek i butiken, men det fanns en på lagret, tack och lov! Den satt bra och köpte även ett halsband till, fast det vart mindre bra, provade det inte föränn jag kom hem. Ajja, sånt händer.

Nu skulle jag igentligen ha varit på aerobicsen men valde att stanna hamma pga att jag har massa läxor som jag hade tönkt göra den tiden jag var på stan igentligen, så kan det gå. Och då kan an ju undra jag jag gör framför datorn nu? Nu har jag hamnat i datorfällan igen, minns ju att jag skrev att jag skulle göra vettiga saker först, men har man datorberoende så har man. Förresten, städae iallafall mina 2 garderober i helgen, fast rummet är fortfarande lite stökigt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Tjing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback