Twitter

FotarN

Helu!

Blev igen uppdatering igårkväll eftersom jag var hos min kompis. Först såg vi på så ska det låta och efter det talang. Blev jätteimponerad av den där 10 åriga tjejen som sjöng! Sedan testade jag spela guitar hero för första gången, det gick ju sådär hahha:P Även fast det gick bättre och bättre klarade jag aldrig en hel låt utan att få game over. Men det var rätt så kul :)

Idag har det också varit dåligt med uppdatering. Vid klcokan 11 kom Sara hit för att vi skulle fota bilder som saknades i olika fotouppgifter. De ska sen in i fotopärmen och därför är det viktigt att man fotat alla bilder på alla uppgifter. Hoppas jag har alla nu och att jag inte glömt någon. Det blev även lite andra bilder som vi fotade. Sara ville ha en ny profilbild till bloggen och jag med (ska ju göra en ny bloggdesign när jag får tid), sedan fotade vi även en limefrukt i vatten, blev rätt så nice! Kanske visar bilder ikväll :)

Nu ska jag rensa bort program och sådant som jag inte använder på datorn, känner att den börjar bli lite seg, efter det är det ju bara att börja redigera bilder och skriva klart texter för att sedan montera in allt i fotopärmen.

Vad ska ni göra/har ni gjort idag?

Emma

Hey, jag tycker din blogg är jätte fin och din header är bara så wow :) Idag gör jag typ inget, har legat och slöat framför tvn och suttit vid datan. riktig nörd dag, hoppas du har det bättre! :D

2008-04-12 @ 15:58:19
Elin

Vi måste ju spela Guitar Hero någon fler gång. MAn blir fort bättre. Jämför vi med när du började och när du slutade så var det en stor skillnad, du var jätteduktig! Man måste få koll på fingrarna tror jag, sen så är det rätt enkelt :D

2008-04-12 @ 16:32:07
Sara

Emma: Tack! :D Själv börjar jag tröttna på den haha:) Okej, det brukar bli mycket dator för mig med, är en riktig datanörd!

Elin: Jajamen :) Haha, så duktig var jag ju inte :P Jag ska bli bättre! ;)

2008-04-12 @ 16:45:28
URL: http://santapola.blogg.se
Tobias

svar: då slipper du ta av mig då :D

2008-04-12 @ 22:41:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
julia

svar: Jo ibland bahh ååååååhh äre där dagens outfit eller, få se dagens make up dååååå, äre bloggggarrnnn? osv..

2008-04-13 @ 00:50:23
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback